2014. április 29., kedd

Anna Amélie


A tegnap reggelem az Anna Amélie fiatal tervezőjével Oláh Annával és két édes kutyusával indult.  Hihetetlen az az életvidám, kedves kisugárzás, amivel fogadott, mintha már ezer éve ismernénk egymást és csak összeültünk volna egy kávéra. A kutyusaiért egyenesen rajong, ami fordítva is igaz. Miközben Anna elfutott kávéspoharakért Aliz és Mása egy pillanatra sem vették le a szemüket az ajtóról várva, hogy mikor jön vissza a gazdájuk. 



Amíg Anna kávét csinált én a showroomban kattintgattam. A letisztultság, az elrendezés és a fehér dominanciája igazán stílusossá varázsolják. Bepillanthattam a műhelyébe is, ahol egy nagy szabászasztal, varrógépek és vintage stílusú szekrények vannak tele bőrökkel és felhasználásra váró anyagokkal. 






Annyira elbeszélgettük az időt, hogy az interjút reggel már nem tudtam megcsinálni, ugyanis rohannom kellett órára, de azért sikerült orvosolnunk a helyzetet egy rövid email-interjúval.

- Mikor alapítottad a márkát és mi volt a kezdeményező ötlet?
A márka és a showroom 2011 márciusában nyitotta meg kapuit. 2010-ben, amikor lediplomáztam a MOME-n, válaszút elé kerültem: külföldre utazzak tovább tanulni, gyakornoki pozíció egy világmárkánál vagy elindítsam a saját márkám. Az utóbbit választottam és nem bántam meg a döntést! :)

- Mi volt az első sikerélményed?
Tulajdonképpen, minden nap sikerélmény. Imádom a munkám, ami egyben a hobbim is. Az első sikerélmény, amire emlékszem talán az volt, hogy a showroom megnyitóra 120 kedves vendég eljött és szinte az összes táskát eladtuk a polcokról. Ez fantasztikus érzés volt, hiszen kezdőként nem gondoltam, hogy ennyire tetszeni fog a közönségnek az, amit csináltam.

- Mi inspirálta a legutóbbi kollekciód?
A legutóbbi kollekciómat az erdei séták inspirálták, éppen ezért kapta a WALK IN THE WOODS fantázianevet. A kiskutyáimmal Alizzal és Másával az őszi erdőben tett sétáink alkalmával volt időm megfigyelni az erdő színeit és fényeit. Imádok kirándulni és innen jött az ötlet, hogy ezt a témát feldolgozom a kollekciómban is.  A fotókat I AM BARNIE készítette, azt hiszem fantasztikusan jól tudtunk együtt dolgozni, ugyanis nagyon jól ráérzett arra a stílusra, amit a márka képvisel.





- Melyik a kedvenc színed?
Azt hiszem a fehér! De az összes színt imádom! Minden színt szeretek, ami megjelenik az univerzumban.

- Milyen terveid vannak a jövőre nézve?
Rengeteg van! Nagy álmom, hogy külföldön is terjeszkedjen az Anna Amélie, emellett szeretnék nyitni egy üzletet és új kooperációkban részt venni.


A Walk in the Woods megvásárolható a showroomban, amit az V. kerületben a Zrínyi utca 4. szám alatt találtok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése