2013. december 6., péntek

First days of winter

Olyan jó leülni a kandalló mellé a laptopommal egy pohár meleg teával és újra belépni a blogra. Remélem itt vagytok még velem:) Az egy hónapos kihagyás egyáltalán nem szándékozott a blog végének előszele lenni, egyszerűen csak rengeteg dolog történt velem és kimaradoztak a fotózások. Nagyon hiányzott, hogy folytathassam és köszönöm szépen még egyszer minden kedves kis olvasómnak a levelét, aki gondolt rám és érdeklődött. El sem hiszitek milyen jól esett. De újra itt vagyok és minden folytatódik tovább ugyan olyan lelkesedéssel, mint ahogy kezdődött!

A mai outfitben a kedvenc téli csizmámé és kabátomé a főszerep. Rettenetesen fázós vagyok, így tizenöt réteg van rajtam legalább :D A napsütés ne tévesszen meg senkit, sapi és kesztyű is volt rajtam, de úgyis sok ilyen kép lesz még a hideget elnézve, így a mainál még kibírtam nélkülük.





Kabát, táska: Zara
Nadrág: Stradivarius
Kardigán: Mango
Csizma: Ugg

Photos by Réka :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése