2013. augusztus 23., péntek

Meet my lovely sweetheart, Happy

Ezt a sorozatot bevallom Nektek, elsősorban azért szerettem volna megcsinálni Levivel, hogy Happykével legyen rólunk pár édes kép.  Imádom ezt a kis hógolyót, lassan négy éve van velünk és szerintem kitaláljátok, hogy a család kedvence lett és alig van elkényeztetve. Emlékszem, milyen sokáig győzködtem a szüleimet, hogy hadd legyen kutyusom, így amikor megengedték rohangáltam össze vissza a nappaliban, sikoltoztam, el sem hiszitek mennyire örültem. Amikor elmentünk érte 2 hónapos volt csak és három tesójával várták az új gazdijukat. Sokszor hallottam azt, hogy igazából nem te fogsz választani, hanem ő téged. Happyke bújt hozzám, édes kis puszikat adott a mini nyelvével, tudtam, hogy meg is van a mi kiskutyánk. Nektek van kis kedvencetek? :)  





Ruha: Mangó
Szandál: Zara 

2 megjegyzés:

  1. gyönyörű képek! nagyon édes a kutyusod:)
    nekem egy kis Tibeti Terrierem van, itthon nem annyira gyakori. kb úgy néz ki mint egy puli, csak kevesebb a szőre. :))

    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Biztos a te kutyusod is imádnivaló!

      Törlés