2013. június 6., csütörtök

Pencil skirt addict

Ma azt hittem naposabb idő lesz, és Levi már úton volt, amikor elkezdett esni az eső, szóval azt hittem le kell fújnunk a mai fotózást, annak ellenére, hogy én már talpig felöltözve voltam, hajat mostam, mert a reggeli futás után vállalhatatlanul nézett ki a fejem.. Hogy ezt fokozzam, azt hiszem eltörött az egyik lábujjam is. Éjszaka ugyanis annyira szomjas voltam, hogy le kellett mennem inni és visszafelé iszonyatosan bevertem a lábam az ágy sarkába. Ott az álmosság miatt nem volt annyira intenzív a fájdalom, de reggel realizáltam, hogy fel van dagadva, totál piros és a körmöm is leesett. Azt gondoltam nem lesz itt semmi baj, úgyis az utcában fotózunk, nem kell messzire menni, mert tegnap egy magassarkús outfitet állítottam össze és nem akartam más cipőt felvenni, így összeszorított fogakkal de felvettem a szandált. Hiába, a nők igenis hiúak... 


Szerintem minden nőnek szükséges, hogy legyen a gardróbjában egy ceruzaszoknya, és bár a basic feketével sosem lőhetünk mellé, mégis azt mondom, hogy legyünk merészek és szinesítsük a ruhatárunkat egy beválallósabb, mintás darabbal. Az idei kedvencem ez a vidám, virágmintás szoknya, ami kulcsdarabját képezi az összeállításomnak, ugyanis emellé csak egy egyszerű fehér topot és egy natúr szandált választottam. A rúzzsal játszadoztam még, hogy máshol is visszaköszönjön a virágok rózsaszín színe.




 




Ceruza szoknya, top, szandál: Zara
Óra: Michael Kors
Nyaklánc: Forever 21

4 megjegyzés:

  1. nagyon csinos! az a szoknya gyönyörű!

    most találtam rá a blogodra és egyszerűen imádom a stílusodat!<3

    ha van időd, nézz be hozzám:*
    http://iemmafashion.com/

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Emma! Nagyon sokat jelent nekem, ugyanis én visszatérő olvasója vagyok a blogodnak!

      Nagyon örülök neki, hogy "rám találtál" és remélem visszanézel még! :))

      Törlés